Cikksorozatunkban a karbantartás felkészítését célozzuk meg különböző minőségirányítási rendszerek és elvárások szempontjából. A kutatásunk során rájöttünk, hogy a megfelelés általánosítható, így összeállítottunk egy olyan auditori kérdéssort ami az általunk vizsgált valamennyi auditnak megfelelő.

A cikksorozat végére az alábbi kérdésekre lesz válasz:
  • Mit várnak el?
  • Mit kell tenni?
  • Mit kell mutatni?
Az első része a komplett ellenőrzési listát tartalmaza, a cikksorozat következő részei pedig:
  • Karbantartási folyamatok és tevékenységek a minőségirányítás és autóipar szemszögéből (ISO9001, IATF 16949)
  • Karbantartási folyamatokra és tevékenységekre vonatkozó elvárások az autógyártók szemszögéből (VDA 6.3, speciális vevői követelmények)
  • Szakmai megoldások, lehetséges jó válaszok az auditori kérdéssorra

Hová küldhetjük az audit kérdőívet?

    Akik a szakmai anyagot összeállították

    harazin-tibor2-black500x500 (1)
    drive02

    Harazin Tibor – minőségügyi szakember multinacionális autóipari környezetben foglalkozott integrált irányítási rendszerek bevezetésével, auditálásával, EFQM, Lean, Hr folyamatok fejlesztésével a Tier 1 és Tier 2-es vállalatcsoportoknál. Az IIASA-Shiba Díjas Automotive Quality Academy szakmai vezetője, oktatója. A Magyar Minőség szerkesztőbizottságának tagja, Kiválóság nagykövet.

    pato-sandor2-black-500x500 (1)
    drive02

    Pató Sándor – karbantartás módszertan szakértő, az általa vezetett SilverFrog Informatika a Magyar Ipari Karbantartók Szövetségének és a MAJOSZ-nak is elismert tagja. Rendszeres előadója karbantartási és ipar 4.0 konferenciáknak, 2016-ban az év vállalkozójának választotta a VOSZ Veszprém Megyei szervezete, minősített IFKA szakértő.